TBR BOOK JAR

Image result for book jar

И така!!! За един истински книгоман няма граници колко книги ще си купи, знаейки, че няма да успее да прочете всички. И, разбира се, това никога не е пречело да се купуват още и още нови книги, да се трупат прилежно, или не чак толкова, на препълненото вече книжно рафтче. Страхотно е! Предполагам ме разбирате. 😉

Image result for book jar

Но ето я и дилемата. Всеки път когато поредната книга е прочетена и вие, естествено, изпитвате удовлетворение от себе си, а в добрите случаи, и от книгата, идва следващия ВАЖЕН (first world problems, you guys) въпрос – коя да е следващата книга?! Чудите се, въртите се около рафтовете, събирате купчина книги, четете пак анотацииите, гледате гудрийдс за мнения и, евентуално, след не много дълго чудене държите избраницата в ръцете си!

Има обаче и един много по-лесен начин. Не само лесно и безболезнено (хаха), но и леко мистериозно, бих добавила!

Тъй като аз съм сред гореописаните хора, реших, че може би е време да си направя TBR BOOK JAR, или иначе казано да си измайсторя бурканче, да го напълня с листчета, на които съм написала непрочетените ми книги и да оставя съдбата да реши коя да прочета. С две думи да си изтегля името на книгата, а.к.а. звездите да ми го говорят! 😀 😀 😀

Image result for book jar

Image result for book jar

Image result for book jar

Image result for book jar

И така, всичко, от което се нуждаете е някакво симпатично бурканче! Просто го изровете от някой шкаф, а ако не намерите, в някои магазини продават доста сладки и „екстравагантни“ бурканчета. Към него трябва да прибавим и листчетата, на които ще пишете – според мен най-добре е да са от цветните, но не sticky notes, а от обикновените.

Image result for book jar
Тук идва и вашата креативност. Оцветете, облепете и изрисувайте бурканчето както душа ви иска! 😀
Image result for book jar
Все пак това е най-голямото удоволствие, а и да не забравяме, че трябва да е естетически издържано – все пак ще стой на рафта до прекрасните ви книжни завоевания! 😀

Разбира се, за всеки който го мързи има решения. Може просто да вземете една пластмасова чаша от по-големите и тя а се превърне във вашия свещен буркан! 😀

Image result for book jar

За най-големите маниаци, в това число включвам и себе си, препоръчвам да си направите отделно листче за легенда и да използвате определен цвят на листчетата в буркана, за да символизират определен жанр. Така като бъркате в буркана, поне може да се насочите към даден цвят, а.к.а. даден жанр, който в момента повече ви се чете:

Image result for book jar

За финал добавям, че такива бурканчета – готови за употреба се предлагат в някои вериги книжарници. Разбира се, в нашата мила родина аз все още не съм виждала, но ако вие сте, ще се радвам да ми споделите къде е това свещено място!

Image result for book jar
Аз ви оставям и отидам да изобретявам моето бурканче! Ако вие вече имате такова – споделете ми в коментарите снимки на него!
Image result for book jar
Вашият коментар

